Infodag

Nu är jag hemma efter första dagen på skolan. Det var en kort infodag bara. Jag som hade räknat med en lång dag och tog ut pengar till att köpa lunch :D
Nu har vi fått vårt schema och annan information som är bra att veta inför skolstarten på måndag.

Det kändes lite som att komma tillbaka till gymnasiet på ett vis. Den känslan hade jag, förutom att vi var många i blandad åldrar. Sen känns ju detta mer "seriöst" än gymnasiet. Alla som befann sig i klassrummet läser ju denna utbildning för att de själva vill det. Då känns det bättre, för alla kommer lägga ned sig för att lektionerna och allt arbete blir seriöst.

Jag ska hämta barnen lite senare på dagis, först ska jag sortera bland min litteratur, namna mina grejer osv...

Fast allra först måste jag fylla på min mage, och jag ska nog åka upp till Mc Donalds och ta Mc driven :P

Kommentarer
Postat av: Darksess@soclog

Sv: Ja det var det va! Haha. Passande. Kände igen vad du sa ifrån bloggen med böckerna och vännen. Förstår det. Jag tycker kursen inte är så svår och tror det är svårare för de som inte är vana med datorn och inte pluggat på länge. Fick du en bra plats?

2010-08-20 @ 13:08:28
URL: http://Darksess.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0