Höstbilder

Jag fick lite höstfeeling när jag var ute förut och följde Embla hem. Det kändes nästan som höst i luften. Eftersom hösten står mig varmt och hjärtat så blir jag inte direkt ledsen för det :)
Eftersom jag jag tråkigt nog inte har nån kamera, därav knappt några bilder att visa, så slänger jag in några höstliga bilder från hösten 2008, vid vår gamla lägenhet.

På eftermiddagen idag så lekte grannflickan Embla med Emil. Hon var här och lekte.
Vi grillade korv med bröd som kvällsmat som hon stannade och åt med oss. De är så söta när de leker tillsammans Emil och Embla.
Jag måste bara säga att Emblas föräldrar, våra grannar, är super trevliga! Vi kommer bra överens.

Nu ska jag sätta mig i soffan med Henke!

Det är Karin-dagen i kalendern idag, men sånt firar jag inte ;)








13 oktober 2008, en regning och höstlig dag


Kommentarer
Postat av: malin

Ja, jag hoppas också på att detta kommer bli bra=)

Hoppas det kommer bli bra för dig/er också. Känns ju skönt sen när man är klar också, att man gjorde det och att man har en UTBILDNING:)



Jag vet inte riktigt vart jag kommer hamna, under internet/telefoni kundservice skulle jag tro. 2nd Line finns ju inte kvar.. men man kan ju hoppas på storkund kanske;)

Jag får nog börja med en dag i taget först, man tappar ju så otroligt mkt när man vart borta så länge och det har säkert ändrat sig med precis allt.. det brukar ju inte gå så länge mellan gångerna:P

2010-08-03 @ 10:47:23
URL: http://troddedu.blogg.se/
Postat av: malin

Tack så mkt, det var helt underbart fint:) jag var på salong agaton som gjorde mitt hår och sminkade mig:) Hur är det mer er då?



Kram

2010-08-03 @ 14:49:11
URL: http://missmaaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0