Hemma!

Vi är nu hemma igen efter vår tur till Oslo. Barnen är också hemma och är lagda i säng.
Vi köpte pizza til kvällsmat så nu har jag matlåda till imorgon.
Imorgon är min semester SLUT :/ Jag har ångest och panik, så jag vill knappt lägga mig. För då vet jag att när väckarklockan ringer imorgon måste jag åka till jobbet....

Jaja, 5 arbetsdagar kvar, sen ska jag börja studera! Det ser jag fram emot.

Nu ska jag lägga mig i nybytta sängkläder, så skönt! :)



Utan musik och GPS hade vi inte klarat oss denna resa ;)

 


Kommentarer
Postat av: en kärlekssaga: unga föräldrar till två prinsessor.

Precis vad jag också tycker! :D

2010-08-09 @ 10:02:17
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0