Fredagen den 13:e

Idag ska de vara en så kallad "oturs dag". Men för mig är det snarare tvärtom idag! Ja gjorde med STOR glädje min sista arbetsdag på mitt arbete idag. Ni kan inte förstå hur underbart de är! Jag ska vara studieledig i 2 år nu och bara gå in och jobba på mitt jobb på sommaren,om ja inte får tag i nått annat jobb. Nu är jag ledig tills nästa fredag, den 20e, då börjar mina studier. Fast den dagen är mest en informations dag. På måndag den 23e börjar de på allvar. Jag ser fram emot de jätte mycket! De ska bli otroligt intressant och kul. Detta är ett mobilblogg inlägg, för ja orkade inte starta datorn :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag förstår precis hur underbart det måste ha känts för dig att göra din sista dag ;) Gulligt att du har tänkt på oss! Har du kvar din kakan-emailadress? kommer ihåg att du hade något problem med den förut?! kram

2010-08-16 @ 10:13:20
URL: http://kattsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0