Bilresa

När vi hämtade Emil i Björneborg idag så ville han promt sitta fram med pappa på hemresan. Så han fick väll det. Jag hamnade bak med Liam. Det var ganska intressant, han ropar "Eee deee?!" (Vad är de?) och pekade på ALLT! Så jag fick sitta och svara honom hela tiden, jag passade även på att ta några bilder med min mobilkamera (eftersom jag ännu inte har nån annan kamera...)
Så nu publicerar jag några bilder i alla fall. Det finns ju inget tråkigare än en blogg utan bilder...

Nu har vi lagt Liam och Emil ska läggas strax han med, men Henrik och han kollat på Pimp my ride på MTV just nu. Så jag stör dem inte...

Vi åt blåbärspaj förut med vaniljvisp. Den var bakad utav Emils och mina blåbär som vi plockade tidigare under dagen. Det var super gott! :)

Nu avslutar jag för mig, ha en trevlig kväll!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0