Besök

Lite senare får vi besök av Peder och Maria. Vi ska grilla och dricka lite barnförbjudna drycker.
Jag var på Systembolaget förut och köpte vin som jag drack mycket när jag var yngre. Jag har mest druckit cider de senaste åren, men tänkte försöka bli lite mer "vuxen" och dricka vin idag.
Fast det blir ändå lugnt, för vi har Liam hemma, och Peder och Maria har Lucas med sig.

Emil är hos mina föräldrar idag och ska sova där tills imorgon. Vilken otrolig skillnad det är att bara ha 1 barn och inte 2 hemma :) Skönt ibland faktist.

Det är ju jätte fint väder ute! Så jag ska gå ut på balkongen och njuta lite medan Liam sover middag.

Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Tack för god mat och trevligt sällskap. Tror du Lucas sov länge i morse. Nää 6.30 var det dags att vakna. Kram...

2010-08-05 @ 08:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0