Måndag

Usch vad tråkigt det är att bara ha mobilkameran! Jag skulle vilja ha en kamera så man kan ta massa bilder! :/

Henrik håller på att slipa och måla balkongräcket just nu. Efter flera månaders påminnelser så har hyresvärden äntligen fixat färg och sånt så vi kan göra räcker finare. Det var alldeles rostigt och fult innan.

Vi var en stund vid lekparken förut. Emil ville cykla dit så han fick det, självklart. Han cyklar jätte bra så länge det inte är uppförsbacke. Då kommer svororden, "dumma jävla cykel jävel" eller "det är såååååå jobbigt".
 
Jag har hunnit med en veckohandling denna dag också. Det blev dyrt idag, med tanke på att jag handlade för måndag-fredag bara.
För lördag och söndag ska Henrik och jag vara barnfria och åka till Oslo. Vi ska hälsa på min syster Emma och hennes pojkvän Alejandro. De har nyss flyttat till deras nya lägenhet.
Jag hoppas på att få träffa min vän Maria också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0