4 arbetsdagar kvar

Fy fan! Jag har nedräkning! Det är "bara" 4 dagar kvar på mitt arbete nu, förhoppningsvis för alltid!
Nästa vecka börjar jag plugga och är studieledig i 4 terminer, men jag hoppas på annat sommarjobb till nästa sommar och även sommaren därpå.
Det vore kul att få ett sommarjobb i det som jag ska studera till, eller liknande arbete.

Efter jobbet kom jag hem till Henrik och hulliganerna. Henrik har semester denna vecka också, så barnen får vara lediga ytterligare en vecka. Skönt för dem.
Liam är så mammig när jag varit borta hela dagen så han ska gosa och bli bärd hela tiden av mig konstant när jag kommer hem.

Efter middagen stack jag över till MAXI och veckohandlade. Skåpen var en aning tomma. De hade en del bra erbjudanden på kött så jag köpte på mig lite extra mat och fryste ned till nästa vecka. Det är bra att ligga steget före ibland.

Imorgon ska jag jobba...usch.


Så här ser antagningslistan ut hitills på min utbildning till hösten:

Antagna fördelade efter orter:
Arvika 1
Bagarmossen 1
Filipstad 1
Forshaga 1
Karlskoga 3
Karlstad 6
Kil 1
Kristinehamn 3
Slottsbron 1

- Enligt skola.kristinehamn.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0