27 myggbett

Imorse när jag vaknade fick jag en smärre chock när jag tittade på mina smalben. Det kryllade av röda prickar som kliade. Jag räknade ihop det till totalt 27 myggbett, 12 på ena och 15 på det andra smalbenet.
Några av dem kunde jag inte ens räkna med, för de var helt sönderkliade.
Alla dessa myggbett kom över natten. Jag hade inte ett enda (vad jag vet) när jag gick och lade mig igår kväll.

Ni ska se tackars Liam, hans hårbotten är full av knölar och hans ansikte och hans armar.

Vi har inte haft mycket mygg på hela sommaren, men varför kommer de nu?!


Kommentarer
Postat av: Malin

Usch för myggbett :( Sv:Vi har Lisbeth Brandt. Vet inte om ni kommer ha henne något. Tittade efter din klass men antar att det var orsaken. Vi började vid 10.15 och jag brukar glida in i klassrummet i sista minut. Haha. Jag sitter längst fram i mitten av klassrummet på fönstersidan.

2010-08-24 @ 15:13:16
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0