Sjukdom

Nu har jag fått ögoninflammation i mitt ena öga och min hals värker fortfarande. Liams ögon är likaså igengeggade av gult gegg. Så jag har ringt BVC och fått nån ögonsalva utskriven til honom.
Eftersom jag/vi här i vår familj har smittat ned både min mamma och min syster med halsinfektioner så de har fått ätit pencillin så har jag ringt till sjukvården idag för min skull så jag får testa min hals eftersom det inom loppet av 2 veckor har värk till och från.
Jag ska inte säga att jag har super ont, men ont gör det och känns svullet i halsen. Det vore synd om jag går runt och smittar folk.
Det är inte säkert att jag är smittokällan, men det kan lika så vara det så sjuksköterskan tyckte jag skulle testa mig. Möjligtvis kommer barnen behöva testa sig också.

Tvättstugan kallar...

Chip!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0