Ont i huvudet!

Fan alltså, mitt huvud spränger! Jag brukar aldrig ha ont i huvudet, men de senaste 3-4 dagarna har jag haft en ont spängande känsla i huvudet till och från. Idag har det gjort ont hela dagen. Jag blir nästan orolig, eftersom jag inte har ont ofta alls. De gånger jag har haft ont har jag haft bihålsinflammation eller druckit lite vatten. Nu är det ingen av dem, mig veterligen.

Hur som helst idag har vi varit ensamma hela dagen jag, Liam och Emil. Vi sov till 9:30 idag igen. Inte Liam dock, han sov till 10. 
Vi fick besök av KBAB som gjorde en förbesiktning av lägenheten. Vi fick anmärkning på varenda rum typ, eftersom Emil dragit sänder tapterna lite varstans. Så det kommer kosta oss några 1000-lappar om vi ska låta KBAB fakturera oss. Det tänker vi dock inte, utan vi fixar det själva så gott vi kan.

Efter besiktningen gick vi hem till Pia. Emil härjade lite och jag pratade med Pia och hennes farmor som också var där. Liam somnade efter en kort stund där så istället snosade jag på Pias knappt 3 veckor gamle son. Så ytte pytte liiiiten, varför glömmer man så fort hur små de igentligen var?! Det är så synd.

Efter besöket hos Pia har vi ätit middag, fått besök av en människa som var intresserad av lägenheten och efter detta gick vi ut och lekte lite i några timmar. Vi var här utanför huset och klättare på stenar, klättare upp för kullen, plockade blommor m.m. Tiden gick fort!
Emil fick inviga sina nya "Foppa-tofflor! idag och han var verkligen överlycklig! Väl ute hittade han några vattenpölar att trampa i så hans fötter blev blötare än blötast :D

Nu har jag precis kommit hem från en cykel-tur runt Strand-Marieberg och sedan till MAXI och tillbaka... PUH! Det är jobbigt att cykla!

Avslutar här med några bilder från dagen;



Emil och Liam tittar på en blombukett som vi plockat.



Emil med sin blombukett, han gillade den.



Liam innan vi går ut

Kommentarer
Postat av: Emma

Så söta Emil&Liam är på bilderna! Nu har jag bloggat om det du missade i lördags så det är bara att du går in och läser =) kram!

2009-06-15 @ 23:26:16
URL: http://nicolediors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0