Nationaldagen

Denna dag är som vilken dag som helst, enligt mig. Förutom när man jobbar och dagen infaller mitt i veckan för då är det röd dag och man är ledig, har jag för mig.
Vi har inte gjort nått speciellt alls idag. Henrik var (KORS I TAKET) ledig. Vi har varit ute och Emil fick cykla, sen gick vi till lekparken och gungade, köpte pizza, besökte Charterbuss och kollade på deras nya inköpta buss, köpte chokladpudding och nu har vi precis avnjutit chokladpuddingen. Den smakade som väntat gott.

Liam är frisk nu, förutom lite ret-hosta och kletet i ögonen som kvarstår. Jag däremot har åkt på halsvärk IGEN och min kropp värker, i varenda muskel.

Liam har börjat få smaka mer och mer puréer nu, det mesta slinker ned i honom. Han kan vara lite skeptisk ibland innan han smakat lite på det. Det är kul att prova olika smaker med honom. Nu minns jag hur kul det var när Emil var i samma ålder, det hade jag nästan glömt. Emil gillar att vara med och ge honom vatten i nappflaskan och Emil äter gärna upp Liams rester, framför allt de goda frukt-puréerna :)

Jag har inte så mycket att skriva så jag rundar av med några bilder från dagen;



Emil knallar runt i mina skor...



Emil cyklar



Liam satt i vagnen och kollade på när storebror cyklade



Liam äter gröt

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilka godingar. =) Låter som ni haft en härlig nationaldag. Jag håller med dig att det är ju inget man firar nått särskilt... Men tacksamt med en extra ledig dag. =) Kram

2009-06-06 @ 20:16:21
Postat av: Lennart

Uj va ni äter. Jag vill oxå. Men jag skulle ju tänka på kost o motion. Dvs mat jämt...

Hoppas du mår bättre snart.

O ta av honom skorna. Han heter inte Emilia!

2009-06-07 @ 16:36:51
Postat av: Therése

Vad stora barnen har blivit!

När ska man få sej råd att åka ner å hälsa på er!?

Kram

2009-06-07 @ 22:53:24
Postat av: Emma

Hej! Och ett jätte försent grattis till eran lilla Liam.. ;) Vad lik storebror han är, Vilken stolt mamma du måste vara!

Ja han växer hemskt fort, Men det ser jag att Emil gör också. Var så längesen vi sågs nu. Det är bara bra med oss, med er också hoppas jag? Kram Emma

2009-06-14 @ 10:37:07
URL: http://imsevimsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0