Mariebergsskogen!

Imorgon ska vi på utflykt jag, Liam och Emil med några dagmammor och deras barn till Mariebergsskogen i Karlstad.
De andra dagmammorna ska åka bil dit, fast är det utflykt ska man åka tåg eller buss, så vi (jag och Emils dagmamma)valde att åka båda två!  Vi ska åka tåg från Kristinehamn till Karlstad sedan tar vi med barnen på stadsbuss till Mariebergsskogen. Hem blir det tåg också.
Vi ska kolla på djuren som finns där, leka i lekparkerna och grilla. Det ska bli kul!

På fredag åker jag och våra söner till västkusten till Grebbestad för lite camping och stugliv. Vi ska bo där över midsommar och helgen då Henrik åker till Riga. Jag vill inte vara ensam här hemma på självaste midsommar när alla åker bort.
Mina föräldrar är där och likaså min farbror, hans fru och deras ungar. Så vi blir en hel drös. Jag har bokat så första natten sover vi i en stuga och andra natten har jag bokat en husvagn så Emil får testa på båda två :) Han kommer bli så glad min lilla pojke.

Nu ska jag fixa lite fruktsallad som vi ska äta till "mellis" sen innan det är dags att hämta Emil hos dagmamman.

Chip och Hej!

Kommentarer
Postat av: Anna T

Gud va kul o åka till kusten! =)

Blir de fredag-sönda ni blir borta då eller?

Hur är det med er annars nu? friska båda två eller?

Ha en bra midsommar. Kram

2009-06-16 @ 15:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0