Magsjuka, javisst.

Jo då, jag kan med all säkerhet säga att det är en släng av magsjuka vi fått i familjen. Liam spydde imorse och i eftermiddag när vår tvättid var avklarad spyr Emil ner stor del av soffan.
Sofftyget går att ta av och tvätta så jag måste jaga fatt i en tvättmaskin så jag får tvätta det.

Efter att Emil spytt är han hur frisk och kry som helst. Han ville direkt efter en lång dusch åka och köpa glass, som vi pratat om under dagen. Så vi gjorde det på OKQ8, vi var ändå tvugna att köpa ny lampa till bilen som pajat.
Jag hoppas verkligen att det inte blir mer spya, för det är inte kul.
Hur som helst vill inte dagmamman ha dit Emil på 48 timmar på grund av smittrisk, så vi får vara hemma här och isolera oss.

Nu ska vi kolla på Beck- Hämdens pris på TV4.

Chip och hej!

Kommentarer
Postat av: Lennart

Fy för o va sjuk. Trött o feber är väl nog så illa. Hoppas det gav sej så ni är på benen snart igen

2009-06-22 @ 23:22:04
Postat av: Maria å Lucas

Krya på er. Lucas mår inte heller bra. Jag ska ringa tll VC och jag hoppas jag får en tid idag.

2009-06-23 @ 12:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0