Liam är sjuk

Liam min lilla sötnos är sjuk. Han har haft feber nu 3 kvällar i rad och de senaste 2 nätterna har han haft feber hela natten, varje gång jag vaknat och kännt på honom i alla fall. Han sover dock djupt och verkar inte vakna utav febern.
Hans ögon är fortfarnade geggiga och inflammationen tycks hålla i sig, inte nog med det så verkar han ha ont i halsen och har fått hosta på det.
Det låter så kul när han "pratar" för han låter hes på rösten. Så han har säkert haft ont eller har ont i halsen.
Igår kväll fick han Alvedon mot febern, fast han spottade ut det mesta av det jag gav honom så det hjälpte inte så mycket. Till slut slog han sig till ro på mitt bröst och somnade.
Konstigt nog kommer bara febern på nätterna och kvällarna. Han har inen feber alls på dagarna utan är pigg som en nötkärna. Det börjar alltid vid 8-9 på kvällen.

Imorgon ska vi till BVC med honom för 5-månaders vägning och mätning. Han ska också få sin 5-månaders spruta, vaccination. Därför tänker jag inte åka till Karlskoga imorgon på babysimmet/badningen.

Jag har ringt och beställt tårtor idag till dopet. Det blir 3 stycken och jag bestämde hur tårtorna skulle se ut. Jag gav dem en bild på en tårta som jag hittat på internet när jag "Googlade", så som jag vill att tårtan/tårtona ska se ut. De skulle göra sitt bästa sa de. Det blir säkert bra :)

I eftermiddag ska jag, Liam, Emil och mamma åka till Karlstad en sväng till IKEA. Jag ska köpa mig en stol till Liam med ett bord till. Det blir säkert annat smått och gått också.

Jag är så J*vla godis sugen, framför allt choklad! Jag har ätit massa utav chokladen jag fick utav Henrik och barnen, fast det känns ändå som nått "saknas", kanske är jag sugen på nått annat?! Vad vet jag...



Den mörka och ljusa chokladen är godast!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad köpte du för stol/bord? :)

2009-06-03 @ 20:08:57
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja en sån köpte jag också! :) Är nöjd med den, och har också skivan till den stolen, prisvärd stol!!

2009-06-03 @ 20:26:21
Postat av: Erika

Hoppas Liam kryar på sig snart. Kram

2009-06-04 @ 00:09:39
Postat av: Erika

Hoppas Liam kryar på sig snart. Kram

2009-06-04 @ 00:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0