Kurerar oss

Vi kurerar oss här hemma jag och Liam. Jag är bättre, mina äckliga tabletter hjälper. Liam är det värre med. Hans ögoninflammation vill inte ge med sig. Jag var på BVC idag då han skulle få sin anda vaccination. Vaccinationen gick bra, förutom lite gråt. Jag lider med honom när han ger ifrån sig sitt hjärtskärande gråt.
Hur som helst ska vi fortsätta med de där ögondropparna vi fick utskrivna tills på fredag. Har det inte blivit bättre måste vi kontakta sjukhuset så en läkare får titta på det.
Eftersom jag har halsfluss kan Liam också ha det, fast i sina ögon. Om jag förstod det rätt kan det vara så. Krångligt allt det där, men jag hoppas verkligen Liam är bra tills på fredag så slipper vi krångla med ännu mer sjukhus.

Igår var jag på MVC och gjorde mitt livs första livmoderhals-test för att kolla om man har eventuella cellförändringar. Alla blir väll kallade från 23-års ålder, antar jag. Det är hur bra som helst tycker jag!
Jag saknade tiden från MVC då man var gravid. Jag träffade min BM som jag hade då jag var gravid. Hon höll i Liam medan jag fick inta gyn-stolen och klä av mig (urk). Liam blev dock ledsen och fick istället nöjt sitta på min mage medan barnmorskorna höll på i mina nedre regioner. Måste säga att Liam fick mig på andra tankar, tur var väll det. Jag kan ju inte påstå att gyn-stolen och situationen i stolen är särkilt trevlig.

Idag kväll ska jag på ljusparty hos Åsa, om hon tar emot mig vill säga. Jag tror inte jag är smittosam längre, men jag lovar inget.

Nu ska jag städa lite här hemma medan lill-fisen sover.

Chip och Hej!




Liam, igår.

Kommentarer
Postat av: malin

Hej hej!



ja han är jätte duktig, men det går så fort tycker ja, vilka som söta pojkar du har.=) kram

2009-06-10 @ 17:47:21
URL: http://missmaaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0