Kak-konst och premiär dopp



Vad skriver man när det inte finns många bokstäver kvar? Jo, detta.

Idag har vi badat för första gången ute jag och Emil. Det blev ett dopp i det blå i Vänern.
Brrr...kallt, men svalkande.

Min syster Anna är hos oss från igår tills imorgon. Henrik är på långkörning i 4 dagar och det är så skönt att få lite hjälp med barnen. Jag klarar inte allt själv, jämt.
Igår var jag, Liam och Emil i Björneborg och hälsade på mina föräldrar och Anna. Det slutade med att hon åkte med oss hit.
Så idag har vi varit på stan tillsammans jag, Anna och Liam. Emil var hos dagmamman och härjade.
Jag bytte lite kläder på Lindex som inte passade, som han fick i doppresent. Han fick en hel drös med kläder för de pengarna. Jag köpte massor i turkost, för det är en av mina favoritfärger.

Jag måste bara rekomendera den fotograf jag gick hos igår när Liam skulle dopfotograferas. Hon var så duktig och professionell så in den hösta grad. http://www.marithaharaldsson.com/index.html

Jag avslutar med några bilder innan sänggång;



Liam, 29/6-09



Liam (med Emils keps) gungar i Björneborg, och gungar på gör självklart Emil.



Liam idag på stan. Han var så varm så han fick ligga naken.



Liam sitter upp, då åkte en tunn tröja på.



Emil på stranden. Han har hittat en pinne som vanligt....



Han berättar om pinnen som är MYCKET intressant.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har faktiskt fått mitt soltält :)

Men jag har sett att de finns på Jysk för typ 99:-

Kramkram

2009-07-01 @ 21:31:57
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0