IKEA m.m

Dagen blev lyckad med IKEA, jag fick det jag ville och lite till. Det bästa av allt är att Liam somnade förut och inte hade nån feber! Det kändes så bra att han äntligen fick somna in "normalt" och må bra.
Fast visst är han hänig och ögonen är dåliga och näsan snorig, men som sagt ingen feber och då är jag nöjd.

På IKEA köpte vi massa grejer; en ANTILOP-stol till Liam (Vilket hem har inte en sån nu för tiden?), ett bord till stolen, en mjuk kudd-aktig-sak så han fyller ut stolen lite och som stödjer honom, lite bestik, mugg och sånt till Liam, ljus, ljus-hållare m.m. Allt sånt där dravvel som ljus m.m. det slinker alltid ned i kundvagnen när man är på IKEA, varför igentigen? Antagligen för att det är billigt.
Jag och min mamma älskar att gå i den där "för-butiken" där de säljer mat och sånt där dravvel. Så där fyndade jag Lingon-dricka, choklad och chips. Chipsen var verkligen prisvärda och mummsiga!

Emil fick leka i den där lek-stugan de har på IKEA. Alla barn från 3-10 år får vara där i 1 timme. Emil ville vara där idag så vi släppte av han där med glädje! Det är faktist skönt att få vila öronen lite.
Han blev passad utav självaste Nina Inhammar som sjöng i Friends utan att vi visste det först. Hon jobbar där nu, i lekstugan på IKEA. Vilket karriärs-byte!



Kim och Nina

Jaja, kort och gott en trevlig eftermiddag.

Nu ska jag mysa med Henki Penki i soffan innan sängen kallar.



Liam i stolen. Han ser sjuk ut, vilket han är också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0