Gårdagens eftermiddag i bilder;

Jag hämtade Emil hos dagmamman och vi gick ut direkt efter det i det härliga vädret:



Liam fick sitta i vagnen



Emil tog med sig en Merca-bil och en buss som ligger honom varmt om hjärtat just nu.



Barnen gungade, men Emil tröttnade fort.



Emil hittade en "cykel" som han lånade från en skola. Vi satt vid skolgården typ hela eftermiddagen.



Liam tittade på när Emil cyklade runt.



Kort därefter somnade Liam.



Det var så skönt väder igår! Eftermiddagen var underbar.

På kvällen blev Liam gnällig och fick feber, blev ännu snuvigare än han tidigare var och ögonen var jätte geggiga.

Under natten hade Liam feber, fast han sov hela tiden tätt om mig. Eftersom han inte vaknade och var gnällig så gav jag honom ingen Alvedon.
Imorse var febern borta, fast han var snuvig och ögonen är fortfarande geggiga.
Min hals känns inte helt OK heller, det svider i den. Fast min hesa röst är nu relativt återställd.

Vädret var ju sämre idag, fast det är mysigt med lite regn ibland. När vi lämnat Emil tog vi oss en långpromenad jag och Liam. Jag har inte varit ute på långpromenad på 2 veckor nu, om inte mer. Hur som helst var det gött att promenera i regnet.

Nu ska jag äta frukost; knäckebröd med makrill i tomatsås. MUMMA!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Anna T

här kommer länken till tårtsidan som ja har varit inne på,



http://www.vimedbarn.se/forum/bak-och-tarttraden-400/



gå in på bara bilder, så ser du massa goa tårtor!:D

2009-06-03 @ 13:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0