Sjuka hela familjen

Magsjukan har fått oss dåliga hela familjen. Liam och Emil i måndags, jag i igår och idag Henrik.
Henrik har åkt på det värst tror jag, han verkar väldigt dålig. Eller så är det bara det där "typiska karl-syndromet". I detta fall tror jag inte det dock :)
Hur som helst, Henrik ligger i sängen idag. Jag och barnen har vart ute hela förmiddagen i det härliga vädret, men är inne nu för lite matlagning bland annat.

Igår fick jag ett brev hemskickat från Transcom som handlade om löneförhöjning! Jippi! Jag fick mer än 2600 kr/månad i ökning. Jag är tacksam för det, men förstår de som varit på bygget längre. De borde få mycket mer i lön än vad de har idag. Just nu sitter jag i kö till Försäkringskassan, för de borde kunna öka min föräldrapennig något då min årslön ökar ganska mycket.

Om Henrik är på benen senare i eftermiddag ska jag lämna ungarna hemma med honom och åka till frisören och klippa mig, jag tar sån där Drop in. Jag vill bara klippa topparna och luggen. Luggen är så lång och bara i vägen just nu.

Denna vecka blev inte riktigt som planerat. Vi har en del att fixa inför dopet och istället blir vi sjuka. Nu har vi torsdag och fredag på oss att hinna fixa allt. Det löser sig.

Nu ska jag laga mat, avslutar med några bilder:



Liam imorse



Liam har stenkoll på Emil när vi är ute i lekparken, blandannat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0