BAKSMÄLLAN

Den filmen vill jag se! Den verkar ju gör rolig. Jag får vänta till den kommer ut på DVD, för att gå på Bio funkar inte riktigt än :)

Idag är det cykelns dag. Vi ska ut i skärgården ikväll med barnen och kolla lite. Henrik är ju faktist LEDIG idag! Det är inte varje dag, om man säger så.

Emil och jag åkte till mammas jobb förut för Emil skulle få kolla lite på de olika robotar de har där. Fast hon var ledig, det fick jag reda på via en av hennes arbetskompisar. Typiskt. Hur som helst fick jag träffa Marianne där, vilket var trevligt :)

Idag går Företagservice i graven, om det inte framflyttas, vilket jag inte tror. Så sorligt att det blir så, fast samtidigt kul för er jobbarkompisar och vänner att ni får nya arbetsysslor.

Nu ska jag laga lite mat, enkelt idag; spagetti med köttfärsås.

Ha de!



Liam idag



Liam

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker också att det är sorgligt att Företagservice går i graven =( Hade hellre suttit kvar där jag är nu. Men, men. Vi får göra det bästa av situationen =)

2009-06-05 @ 18:49:42
URL: http://www.emmasrum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0