3:e tanden

Liam har fått sin 3:e tand. Vi upptäckte den igår kväll. Det är en hörn tand i övre käken. Så gulligt :)



Emil är hos farmor och farfar idag så vi har börjat lite smått och packa i kartonger inför flytten som är snart! Så gött ska det bli att flytta!
Jag saknar Emil, fast snart kommer han :)

Min syster Emma ligger deckad i vår soffa i magsjuka och hemma i Björneborg ligger min andra syster, Anna, deckad i magsjuka. Emma skull igentligen åkt hem till Oslo i morse och jobbat i eftermiddag, men hon stannade här istället.

I morgon ska Liam dopfotograferas. Det ska bli kul.

Har inte så mycke att skriva utan drar mig vidare nu.


Kommentarer
Postat av: malin

Ja hihih=)

2009-06-28 @ 20:28:08
URL: http://www
Postat av: Lennart

Tre tänder? Då är det dags för mat snart då...

2009-06-29 @ 08:49:52
Postat av: Rebecca

åh vad sött :)

hoppas du får en bra dag!

2009-06-29 @ 09:23:41
URL: http://resolute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0