Mellandagsrea

Idag var det igentligen meningen att vi skulle åka till Marieberg (i Örebro) eller till Bergvik i Karlstad. Men jag vill inte åka i detta snö(o)väder. Jag tycker dock inte det är oväder så länge man inte ger sig ut på vägarna.
Istället gav jag och Jennifer oss ner på stan och kollade läget. Kristinehamns mellandagsrea var väll så där.
Lindex och Kappahl hade en del faktist, framförallt underkläderna på Lindex. Så jag köpte mest underkläder.
Jag hittade en amningsbh på rean, jag har en sådan sedan tidigare i svart så jag vet att den är super bra! 
Jag köpte trosor och en fin sminkväska också, men de tog jag inte bild på. Nedan ser ni alltså några av mina fina kap på Kristinehamns mellandagsrea;



Trosa och BH, Ella M, från Lindex. GREJT!

 


Amningsbh i romantiskt ljusrosa :)



Body i stl. 86 och AC/DC tröja i stl. 86 till Liam. Från Lindex.


Kommentarer
Postat av: MichellesMamma<3

hon tackar så mycket :)



ååh du hittade lite att shoppa iaf :) hihi

2009-12-26 @ 20:48:26
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Brown komma Jennifer (Jenny)

LOVES(!) the tröja till Liam=)

2009-12-26 @ 23:39:37
Postat av: Sandrah

Sån amningsbh har jag också haft, jättesköna :)

2009-12-28 @ 23:15:18
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0