BULLAR!

Jag kan inte ens beskriva den härliga doften av nybakta kanelbullar som spritt sig i lägenheten. Det är så hemtrevligt och mysigt på nått vis. 112 bullar har jag bakat idag, de är inte vackra utan snarare fula men de smakar ljuvligt.
Emil kommer bli så glad när han kommer hem och får se dom.


Bullar á la Karin


Jag har varit en snabbis på stan idag och köpt tunikan (som jag skrev om på inlägget tidigare) på Lindex. Jag tyckte den var fin, framförallt till festligare tillfällen. Den fanns i svart också, men jag köpte en grå. Jag har så mycket svart och det är tråkigt att alltid ha samma färg på allt. Så på fredag kväll ska jag nog ha den nya tunikan, svarta jeansleggings och ett par svarta pumps. Det är så kul att få klä upp sig nån gång. Jag går ju alltid här hemma i mjukisar som är lortiga på ett eller annat sätt :)

Liam har nu fått plats på dagis. Han kommer få gå på Sirius han med som Emil gör. Skillnaden är bara att Emil få på avdelning Getingen och Liam kommer få gå på avdelning Myran. Liam kommer skolas in efter nyår, jag har inte bestäm datum än.

Chefen ringde idag om julbordet. Jag ska få komma och äta julbord med jobbet. När jag frågar vilka jag ska få äta med säger han "Winback" och läser upp en rad med namn för att se om jag känner nån. Öhhh, inte ett endaste namn kände jag igen. Jag frågade om jag inte kunde få äta julbord med mina kommande arbetskompisar, de jag känner. Men det gick inte ordna för platserna var fulla. Så jag skiter i årets julbord som det ser ut nu. Julbord är nått trevligt som man vill göra tillsammans med vänner/familj etc, annars kan det kvitta.



Liam hjälpte mig att stöka till i köket när jag bakade förut



Kul tycker Liam


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Så himla fin dress! Längtar till jul nu så Vilde kan ha sin han också! Vilken storlek köpte du? Jag tog 80 men börjar nu undra om det kanske var lite litet :S

2009-12-03 @ 19:38:56
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Winback är bra ju ;)

2009-12-03 @ 19:40:04
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Angelica <3mamma till liam<3

Vilken fin tunika & massa goda bullar! Lust o träffas nån dag till veckan kanske, var ett tag sen nu? Hoppas allt är bra med er & så :)

2009-12-03 @ 21:30:59
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0