Vår katt

Idag har vi bland annat varit i Björneborg och träffat våra nya familjemedlem. Han har växt och är så söt! Dock har ägaren blivit osäker på om det är en hona eller hane, fast han tror att det är en hane. Jag vet, det låter väldigt oseriöst. Fast för oss spelar det ingen roll vilket kön han/hon har. Det är en gratis katt från en väldigt ovan katt-ägare. Jag har ingen aning om hur man ser skillnad på en hona eller hane som man inte får se en pillesnopp vill säga. Men den ligger väll "dold" för det mesta om jag minns rätt? Skit samma, vi ska få en ny familjemedlem; en jätte söt katt! Vi hämtar honom/henne om 2 veckor.



Kissen

 



Kisse


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Va söt den är! Tror det är en pojk, men det känner du ju om den har "kulor" mellan bena. Snoppen ser du nog inte, men kullorna borde du kunna känna :)

Jag är oxå ute efter en katt, jag jag vill ha en långhårig. Gärna en MainCoon...

Allt bra med er?

Kram

2009-09-01 @ 10:49:03
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: maria

åhh vilken liten söt katt! jag vill oxå ha ett djur, jag får väl skaffa mej en ny Åke tror jag :-) nu har jag oxå skrivit lite i min blogg så nu kan du läsa. det sker lite mer spännande saker i mitt liv nu när jag börjat plugga. :-) men ha de så gött! krameli kram

2009-09-01 @ 11:43:56
Postat av: Pernilla

Ååhh vilken sötnos. Vill ha vill ha... =)

2009-09-01 @ 20:13:33
Postat av: Anna

Kulorna sitter mellan bak benen upp mot analöppningen...typ :)

Kram

2009-09-01 @ 20:52:27
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken gulle-plutt! =)

2009-09-01 @ 22:47:59
URL: http://emmasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0