Still no internet

Vi har fortfarande inget internet och ingen hemtelefon. Vi har fått grejerna för att installera allt, men abonnemanget kommer inte igång förens till veckan nån gång. Jag LÄNGTAR! Allt är bra me oss här, förutom mitt huvud som värker fortfarande. Jag lever på Ibumetin för att klara av dagen. Värken börjar alltid vid 11 på förmiddagen och slutar inte förens jag antingen går och lägger mig eller tar en värktablett. Jag har precis varit ute och cyklat i 1 timme i det blåsiga vädret. Jag passar på medan Henrik är ledig och kan vara hemma med barnen. Vi ska troligtvis utöka vår familj med en ny familjemedlem igen. Denna gången blir det antagligen en liten tjej. Det är alldeles för lite Girl Power här hemma, och alldeles för lite rosa. Nu avslutar ja för mig. Ha de gott alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska ni ha en bebis??

2009-08-16 @ 20:05:42
Postat av: Maria och Lucas

Nu blir jag nyfiken. Fast en bebis kan det ju inte var för då skulle du väl inte käka Ibumetin. Då är det ju bara alvedon som gäller..... Vi hörs!! Kram... PS kunde ni till helgen? DS

2009-08-16 @ 20:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0