Såld!

Äntligen har vi blivit av med barnvagnen, Emmaljunga Edge, som jag har haft på annons sen juli. Det var ett par från Åmål som köpte den under kvällen. Jag har prutat ganska mycket på den så de har fått en väldigt fin vagn för de pris de fick den för. Jag är ensam nu. Syster Anna har åkt till björneborg igen och Henrik kommer hem imorgon kväll. Våra fina barn ligger och sover. På torsdag hoppas jag att Henrik kan koppla in vårt internet och vår hemtelefon. Imorgon ska jag åka till Karlstad en sväng på förmiddagen och kolla lite på IKEA och ta svängen förbi djuraffären som ligger vid Biltema och kolla efter nått fint halsband och matskål till vår nya familjemedlem :) jag längtar till vi kan hämta honom! Nu ska jag krypa till kojs intill Liam, det är väldigt mysigt. Ha de gott, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0