Oj vad regn...

Det är mysigt med regn, jag gillar´t!

Idag åkte Henk till Dalarna för att vara borta i 2 dagar. Han kommer imorgon kväll.

Så jag och småpojkarna var ensamma idag. På förmiddagen var vi på stan. Först för att kolla in ett dagis till Emil (och i framtiden även till Liam), sedan kollade vi lite på Go cart-racet som är här i stan med Jenny.

Idag gjorde vi lyxig middag jag, Emil och Liam. Vi gjorde hasselbackspotatis med massa vitlök och gräddsås med champinjoner och fläskfilé. Emil åt massor och jag med. Liam fick smaka lite posad potatis och sås. Han smaskade i sig det med glädje.

Eftermiddagen tillbringade vi ute på stan jag och mina små söner. Vi kollade på Go cart och gick på stan och kollade i affärer. Emil var i alla fall facinerad utav racet på stan och Go cart:arnas motorer :)

Ikväll somnade Liam i vår säng med en flaska välling. Det är första gången han somnar med vällning. Annars vill han alltid ha brösmjölk. Nu är det spännade att se hur länge han sover innan det är dags att äta igen. Eftersom vällingen är mer mättande än bröstmjölken.

Vi har heller ingen hemtelefon längre. Telia har lurat oss och gett oss ett annat nummer. Sedan vi upptäckte det för drygt 4 dygn sedan så har det bara krånglat och idag stängde de av hemtelefonen helt och de har gjort en felanmälan som kommer dröja ett par dagar. Vad säger man? SUCK! Jag ger mig inte förens jag får det nummer de först gav oss.

Imorgon ska vi ta en långpromenad till Henriks jobb och hämta bilen för på eftermiddagen åker jag och våra söner till Skoghall på barnkalas. Det ska bli trevligt.

Nu avslutar jag för mig, ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0