Full rulle

Idag har vi haft massor av besök här hemma, trevligt besök. Först kom Minna, hennes dotter Vanna och Maria och hennes son Lucas. När de hade åkt hem kom Maria, Sara, Anna och hennes son Hampus hit. De har varit så kul att träffa alla! :) Nu har ja precis fått Liam att sova (Emil sover sen länge), sprungit över till Statoil och köpt lite godis och ska njuta i soffan en stund ensam innan jag själv stupar i säng. Vi har fått alla grejer nu för att koppla in vårt internet och vår hemtelefon. Henrik får installera allt på fredag när han kommer hem. Sladdar och sånt är inte min starka sida. Jag lider just nu av MYCKET STARK huvudvärk. Ja har till och med behövt uppsöka läkare i tisdags, de har gjort en röngten och kommit fram till att jag har dåligt med syre i ena bihålan. Antagligen beror detta på att jag är tät i näsan, eller i gångarna upp till bihålan. Så jag har blivit rekomenderad att använda nässpray ett tag. Dock hjälper inte detta så för att överleva dagen äter jag minst en Ibumetin också. Jag kämpar på med denna lösning ett tag, men hjälper de inte får de utreda vad som gör att jag är tät i näsan. Kan de vara allergi? Jag har haft ont i bihålan, den vänstra ändå sen i våras till och från, fast de sista 3 veckorna har de varit olidligt. Igår var jag och Liam till Karlstad till sjukhuset och till Barnen Hus. Jag köpte en Baby Björn-Potta till barnen. Den är bra för den är hög i ryggen, så Liam har suttit på den till och med. Jag har tagit en hej del bilder under tiden som data-ledig så jag kommer lägga upp en del me bilder när jag har internet igen, räkna me de! Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0