De dröjer...

Vårt internet och vår hemtelefon dröjer ytterligare. Idag hämtade jag den sista grejen till vår utrustning för att få allt trådlöst här hemma. MEN, vi kan inte använda allt än på grund av nått strul i telejacket troligtvis. Så Telia ska skicka en tekniker, vilket dröjer på allt.... Min mammapenning kommer bli väldigt försenad denna månad då jag anmäler månadsvis via internet och e-legitimation. Idag har jag varit på stan med Jenny. Jag köpte nya skor till Emil på Inter Sport, ett par gummistövlar och ett par vanliga skor. Jag köpte även en kattlåda till vår katt, de blev en med "tak" på och lucka i. Han fick även ett halsband, de va svart me strass stenar på. Jenny sa att han skulle bli gay. men ja anser att strass inte är relaterat till vilken sexuell läggning man har :) jag har tagit massa promenader idag. I morse, på eftermiddagen och på kvällen me jenny. De va länge sen jag gick så mycke. Liam har ytterligare en tand på G såg jag förut när han skrattade. Han har blivit så stor vår lilla bebis. Emil är hos mormor och morfar i björneborg. Han åkte dit igår och kommer imorgon. Så de har varit lugnt här hemma, men så TOMT! Helt plötsligt har man ibland tråkigt. Ordet TRÅKIGT har jag knappt upplevt sedan Liam föddes. De finns saker att göra hela tiden, positivt självklart :) det är verkligen stor skillnad från 1 barn till att ha 2. Jag hade aldrig kunnat förutspå denna stora skillnad som gravid med Liam och helt ovetande om hur de kommer bli. Jag ska avsluta för mig nu, och försöka få Liam att sova. Jag saknar internet, att mobil Blogga är inte nån höjdare alltid. Imorgon kommer Jenny hit och fikar. Då ska jag bjuda på kakor och bullar i mitt nya kak-fat med 3 våningar, de är jätte fint :) Ha de!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haru checkat min blogg? Ditt lilla tandtroll är med på bild =)

2009-08-20 @ 23:45:35
URL: http://nicolediors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0