Bikini dags

Idag har jag köpt mig en bikini på REA på Intersport, när badsäsongen på stranden slutar börjar den för mig. Jag och Linn ska nämligen börja på vattengympa, hur gammalt det än låter, så ska det bli hur kul och härligt som helst! Det börjar i september och vi ska försäka gå så ofta det går.
Dock passade inte bikini överdelen/delarna. Jag köpte två med de var för små. För mina boobisar vill inte minska i storlek, fast jag skulle vilja det.

Liam har kissat två gånger på pottan idag. Han gillar att sitta där på. Fast man får håll koll på honom så han inte hoppar av, eller snarare stupar framlänges. Emil vill dock inte göra nått på pottan eller toaletten. Jag erbjuder honom det varje dag, fast jag vill inte tjata på honom heller. Så det är lika bra att vara förskiktig. Det kommer när han är redo, som de flesta säger.



Liam



Liam



Kommentarer
Postat av: Anna T

Kryper han nu??? Ser ut som det på bilden.. =)

2009-08-26 @ 08:41:11
URL: http://minsonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0