Bebis

Vi ska få en liten bebis till i familjen, och inte vilken bebis som helst utan en liten kattunge! Jag har letat efter en katt till och från, och fick idag nys om att en vän till mamma och pappa hade en kattunge som han ville bli av me. Det är en pojke på 7 veckor. Jag som ville ha mer Girl Power här ändrade mig när jag idag fick träffa denna vackra och söta varelse. Vi får ytterligare påfyllning på grabbhyllan :) . Men denna pojke lär knappast prata bussar, lastbilar och olika märken på bilar. Nu ska jag förbereda mycke inför hans inflyttning, som lär ske om kanske 4-5 veckor. Jag längtar efter att vi ska hämta honom. Nu ska jag strax lägga mig. Imorgon kommer min syster Anna hit och ska sova här då Henrik åker på 3-dagars körning igen. Jag är så rädd på kvällarna att jag behöver lite sällskap. Imorgon kväll ska jag och Liam på Me & I party hos Åsa i karlskoga, de blir mycket trevligt :)

Kommentarer
Postat av: Anna T

Annars kunde du/ni ha fått våran katt, är mycket trött på henne just nu.. Eller ja mest på allt katthår som blir överallt...

2009-08-17 @ 19:22:39
Postat av: Anna

Hej. Va roligt med en kattunge. Hoppas den är busig hihi

jag vill oxå ha katt, en långhårig. Helst en MainCoon =) Det har jag velat haft länge nu. Men dom kostar en del...

Hoppas allt är bra med er.

Kram

2009-08-17 @ 20:57:15
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0