ÄNTLIGEN!

Ja, vad mer kan man säga?! Jag har längtat som en tok efter internet och äntligen har vi fått det! Hemtelefonen och TVn, med dess olika kanaler finns också. Det enda som är lite gal just nu är att datorn fortfarande inte är trådlös, vi behöver nån USB-grej för det troligtvis. Det ska jag fixa snarast, för annars är det nån som snubblar på sladden som går tvärs över hallen in till vårt "datarum"
Telia har dock lurat oss på vårt hemnummer och gett oss nått nummer vi aldrig har hört talas om. Så jag ringde dem förut och blev sur på dem så de fixade fram det nummret de först lovat oss.

Idag har Emil varit hos dagmamman igen för första gången på 5 veckor. Han var så glad i morse! Lika glad var han när jag hämtade honom, både för att jag och Liam kom men också för att han hade fått leka med barnen hos dagmamman.

Liam har fått ytterligare en tand nu, sin 7:e tand. Han har dessutom kommit på hur man ålar sig fram, eller drar sig framåt, för att komma dit man vill. Det började han med på allvar idag. Så nu är han överallt nästan. Han har också börjat resa sig upp vid vardagsrummsbordet, än så länge står han upp på sina knän. Han blri så glad när han når allt som finns där uppe på egen hand.

Våra charmtroll ligger och sover nu. Henrik är på Coop och handlar förlängninssladdar till lampor osv.

Vi stormtrivs här i nya lägenheten. Det är så perfekt läge till allt i princip. Dessutom är den stor och vi är bortskämda med tvättmaskin och diskmaskin, det kan inte bli så mycket bättre just nu :)

Jag avslutar för mig nu och ska surfa lite, det var länge sedan nu.



Så här får pojkarna bada nu för tiden utan badkar, fast detta var uppskattat :)



Liam i badbaljan



Emil



Liam sitter på pottan.



Liam och Lucas i lördags kväll när vi var där på grill kväll.



Kommentarer
Postat av: Maria, Mamma till Lucas

Det var väldigt trevligt. :-D Får vi göra om!!! Kram...

2009-08-24 @ 21:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0