- 30 kg

Idag när jag ställde mig på vågen visade den exakt 30 kg minus från att jag vägde mig höggravid sista gången tills idag. Det kanske inte låter mycke för er, men för mig är de STORT. Det är kul att komma i gamla kläder och jag känner mig mycket piggare och mer glad. Ja har fortfarande inte fått internet, telia har sagt att vi får de om 1,5 vecka. Gissa om ja längtar?! :) vi har fixat mycke här hemma nu och köpt lite nya möbler. Imorgon kommer min pappa hit och ska borra upp en spegel i hallen, en gardinstång och lite sånt. Sen är vi i princip klara här hemma. Den gamla lägenheten har nu besiktas och den är godkänd och klar. KBAB var väldigt nöjda me tapetsering och de ska ja tacka våra tappra svärföräldrar för, de har slitit me lägenheten tappert! TACK! Förutom flytt och allt mår vi alla bra. Liam ligger och sover, i SIN EGEN SÄNG, de är inte varje dag. Fast ja har börjat lägga honom där mer och mer, och han verkar trivas där . Emil är hos mormor och ska sova där tills imorgon. Så Henki och ja har de ovanligt lugnt i kväll. Nu ska ja avsluta för mig och återkommer förhoppningsvis snart. Ha de gott alla!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vart har ni flyttat? :) kram

2009-08-04 @ 18:46:10
Postat av: Lennart

Ja det kanske kommer dag då jag oxå kan skriva -30 kilo. Snart är det lördag

2009-08-04 @ 19:35:49
Postat av: Anna T

Guu va duktig du är, själv är jag nu på -24 kilo så det närmar sig! =)

2009-08-04 @ 20:17:20
Postat av: Anna

2009-08-04 @ 21:24:13
Postat av: Persan

Guuuu va duktig du är.. Det syns på dig också kan jag säga... Du är så fin =)

Jag får ingen barnvakt på lördag så det ser mörkt ut för min del. Men det hindrar ju inte er från att ses iallafall... Jag ville så gärna gå... Men suck... =P

2009-08-05 @ 21:12:15
Postat av: Maria och Lucas

Vad kul att du har gått ner så mycket... Grattis!! Men det visste vi ju med alla promenader som du tar. hi hi. Kram...

2009-08-07 @ 10:15:42
Postat av: Maria

Hej! Vad duktig du är :)

2009-08-14 @ 19:57:46
URL: http://kattsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0