Ledig

Äntligen helg och barnledig till söndag morgon. Det känns som mer än välbehövligt vill jag lova. Det är så intensivt hela tiden här i vårt hem eftersom det innehåller ett funktionshinder som gör allt intensivare. Så jag är kanske onormal, men jag jag tycker det är jätteskönt att få dessa två knappt fulla dagar för mig själv. Det står jag för.

Mötet med BUP igår var skönt, jag fick prata av mig om vår situation och de skulle skicka mig lite material som stöd. Jag/vi ska (Jesper och jag och eventuellt Emils pappa, om han vill ta ledigt från hans jobb) ska få gå på en utbildning om funktionsnedsättningar via BUP.

Min andre hälft är bortrest till Västerås på utbildning tills imorgon kväll, så jag ska roa mig på egen hand.

Idag blir det Karlskoga med Jenny, som är på besök från London. Jag ska shoppa lite och köpt lite nödvändigt inför min ensamma eftermiddag och till kvällens festligheter. Då blir det party med Madde och Lina.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0