Kul!

Så kul att så många saknat mina inlägg här på bloggen. Jag var ju väldigt aktiv förr och skrev ofta, flera gånger om dagen. Sen försvann mitt intresse och jag spenderade min bloggtid med annat och så har det fortlöpt i ett år nu snart.

Men igår fick jag en kick och nu ska jag försöka uppdatera lite oftare än med ett års mellanrum för er som vill läsa.

Idag slutar vi till lunch och idag är det sista skoldagen inför helgen. Så otroligt skönt!

Efter skolan ska jag bege mig till vårdcentralen här i stan och besöka BUP gällande Emil. Vi ska prata stöd i hemmet för han samt utredning om hans diagnos. Jag vill utreda han igen inför skolstarten, för att få mer grund till hjälp i skolan för han. Det är så mycket att tänka på.

Längtar till helgen!



Fina kille!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa jag är jätteglad att du skrev igen :) då har jag nåt mer att läsa under mina amningar :)

2012-02-16 @ 10:49:48
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0