YEEEAAHH!

Jag har nu varit på sjukhuset och gjort ett halsprov för min jäkla värk i halsen. Det visade att det var ett vanligt virus och inget bakteriellt!

Detta innebär då att jag slipper penicillin! Så skönt med tanke på morgondagens festligheter. Ingen kan väll undgått att det är min och Maddes 25-års fest imorgon ?!

Doktorn var en utländsk skämtsam sådan, det var skönt med ett human läkare :) Han tyckte dock jag skulle flytta 25-års festen till nästa helg, för jag behövde VILA tyckte han. Men det kan jag inte, jag får vila på söndag istället.

Det kändes nästan som jag gick därifrån friskförklarad med tanke på att jag slapp penicillin. En härlig känsla faktist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0