Trött

Usch... det går i ett. Jag har grejer att göra hela tiden, verkligen. Det är kul ibland, men ibland så jäkla jobbigt. Just idag är det jobbigt. Jag har veckoplanerat, veckohandlar och sen städat trapphuset, det är inte roliga saker direkt heller.

Jag känner mig sliten som fan, så jag ska strax lägga mig. Det är lika bra medan jag inte kommer på nått mer att göra.

Jag provade ett nytt recept idag på morgondagens lunch och som även får bli min frukost. Jag ska nämligen gå ned i vikt och börja med en diet som heter LCHF och då har jag nu smygbörjat lite så det inte kommer som en smärre chock den 1 feb när jag ska börja på riktigt.

Jag har köpt två böcker med massa recept i, men sen kan jag även äta mycket av det som jag äter redan idag så länge jag tar bort potatis, ris och pasta m.m.

Nu jäklar ska jag gå ned i vikt! Jag tänker skapa en kategori om detta här på bloggen och verkligen gå in för att gå ned i vikt. Mitt mål är att gå ned mellan 5-10 kg, de vore perfekt. Jag vill inte bli pinnsmal, det är en rädsla jag har. Bara så där lagom vill jag bli.

Nu ska jag sova strax. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0