Söndag

Denna söndag har varit så låååång. Känns som jag varit vaken i 2 dygn eller så.

Det har ändå hänt en hel del. Emils kompis Embla kom hit på förmiddagen och stannade här hemma i flera timmar och lekte. Vi åt middag ihop. Idag gjorde en lite lyxig söndagsmiddag med tacofyllda tortillas med salsa, nachochips och sallad. Sååå gött!

Sen fick vi besök av Elin och Thea och det var trevligt att få träffas, var ju ett väldigt tag sedan nu.

Just nu har ungarna kuddkrig i soffan och jag orkar inte säga till dem.. låter dem hållas ett tag. De är ju underhållna i alla fall.

Ikväll, vet ni vad jag ska göra då? Jo, ha en riktigt mysig filmkväll med lite godis och iiiiiingen stress eller så. Jag vill bara softa i soffan och mysa. Det längtar jag efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0