Första dagen

Då var första dagen efter ett härligt jullov avklarad i skolan. Det var väldigt jobbigt att gå upp imorse och dessutom GÅ till dagis med barnen i halkan.

Men det gick bra. Jag tog med mig Liams barnvagn till skolan som min livräddare i halkan. Det känns tryggare att gå med den, för ramlingsrisken är mindre. Den funkar även bra som skjuts till mina skolböcker.

Det är verkligen jätte kul i skolan men fy vilken ångest jag har på nått vis. Jag känner mig så omotiverad till plugg just nu. Det är så mycket annat som jag hellre vill göra :) Men det är lika bra att rycka sig i kragen och inse att allvaret har kommit och att nu väntas tentor och inlämningsuppgifter.

Nu ska jag strax hämta barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0