Vinterkläder till Emil

Idag köpte jag vinterkläder till Emil efter skolan. Det börjar ju dra ihop sig nu, imorse var det jätte kallt. Jag fick premiär-skrapa rutorna på bilen :)

I år kommer inte jag köpta nån overall åt Emil, för jag tycker nästan han börjar bli för "stor" för det. Det är tuffare med jacka och termobyxa. Dessa termobyxor som jag köpte var med "body" liknande hängslen så man slipper eventuella "glipan" mellan jacka och termobyxorna om jackan skulle glida upp på honom.

Vinterkläderna är av märket McKinley, stl. 120, och kommer från Intersport här i stan, de kostade 900 kr. Han fick en vintermössa också, PUMA. Den var nedsänkt till 70 kr.





Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-09-30 @ 17:41:06
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

blir nog nått liknande för neo nästa år med. Men i år kunde han ha overallen han hade förra vintern billigt och bra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0