Djävulens avkommor?!

Ibland funderar jag på om Emil och Liam tillsammans bildar gener som härstammar från djävulen. De kan vara så snuttipluttiga tillsammans med oftast är de som två jag-vet-inte-vad ihop...
Idag stod Liam och spottade dricka över hela TVn, DVDn, mina ljustsakar, golvet.. ja - överallt! Emil står och hejar på och peppar honom att spotta mer. Sen står de och skrattar mig rakt upp i ansiktet!

Jag var så arg så det kom nog fram en liten djävul i mig med.

De gjorde "pakter" emot mig flera gånger ikväll och retades med mig! Hur ska det sluta? De är ju så små... vad händer när de blir tonåringar?

Ungar, säger jag ibland!




Så här snälla och rara är de inte ofta nu för tiden :)


Kommentarer
Postat av: maria

ohh så jobbigt att de ä sådana! det ä så man vill ta den ena och slå den andra med ;-) så va de iaf när jag jobba på dagis när de va så! hoppas dina busfrö snart blir snällare mot dej :-) kram kram

2010-09-28 @ 16:07:55
Postat av: Sandrah

Åhh jag vet EXAKT hur det är!!! Devin skrattar alltid och hejar på när Vilde gör något bus.. sen försöker han alltid få honom att göra saker som han inte får för då är ju han "oskyldig" liksom.. Blir tokig!!

2010-09-30 @ 21:31:57
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0