Vinterjacka

Nu på morgonen är det så kallt så vinterjackan på barnen fick åka på. Jag skickade med deras skaljackor till dagis också, för på dagarna är det lite väl varmt för vinterjacka. Det räcker ju med skaljacka och en flecce tröja eller liknande.

Nu är barnen på dagis och jag ska arbeta hemme idag. Så nu ska jag sätta igång med en inlämningsuppgift och sen plugga in för ett prov som vi har på torsdag. Det är MYCKET nu både i skolan och på andra håll, mitt huvud håller på att sprängas och ibland känns väggen inte så långt borta.

Men jag ska klara detta, jag har genomgått tuffa saker förut.

Dags att sätta igång..







Kommentarer
Postat av: emma karlsson

Va søta de ær! så jækla lika!! de ser ut som helan och halvan!!

2010-10-12 @ 19:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0