Ute

Barnen hade inte varit ute nått på hela dagen idag så efter middagen tog jag med dem ut en stund på gården så de fick vara ute lite i den friska luften. De hoppade studsmatta, cyklade och körde traktorn. Det blev bara en kort stund eftersom det började bli kväll.

Det är ju så underbart väder ute, jag fullkommligt älskar hösten!

Nu sover mina små liv och jag måste sätta mig och läsa lite på morgondagens prov. Fast det jag inte kan nu kommer jag inte kunna imorgon heller, men jag läser lite för att :)

Önska mig lycka till, I neeeed it!!



Kommentarer
Postat av: Darksess@soclog

Sv: Tack! Det går jättebra. Mycket nytt eftersom jag aldrig använt systemet innan man de är snälla så det går sakta men säkert framåt. Hur går det med alla prov?

2010-10-13 @ 21:26:28
URL: http://Darksess.soclog.se
Postat av: Darksess@soclog

Sv: I Karlstad på ortopeden. Ska tydligen vara på onkologen om cirka tre veckor. Tror det blir jobbigare psykiskt. Resan var underbar! :) Väldigt varmt och skönt.

2010-10-13 @ 21:32:04
URL: http://Darksess.soclog.se
Postat av: Darksess@soclog

Sv: Ja, det blev visst så. Kändes snopet eftersom jag inte fått reda på det förrän jag stod där på platsen men det är som du säger bra att marknadsföra på flera ställen. Jobbigt för henne när det är första LiAn och man vill bli varm i kläderna. Ganska många dödsfall på onkologen och mycket mediciner :(

2010-10-13 @ 22:01:41
URL: http://Darksess.soclog.se
Postat av: maria

Lycka till min vän! det kommer gå så bra ska du se :-) love you! kram

2010-10-13 @ 22:33:24
Postat av: Ann-Charlotte

Du kommer fixa provet galant. Du är duktig på alla dessa ord!!! Kram

2010-10-13 @ 22:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0