Omotiverad?

Ja, det är jag verkligen! Jag har ingen lust att plugga just nu. Att sitta vid datorn och ens försöka resulterar bara i att man hamnar på facebook eller nån annan sida och kollar.

Jag har precis dammsugat vardagsrummet, laddat ned ansökningar som ska skrivas ut och tvättmaskinen går varm.

Vi har ju som sagt prov på torsdag och jag KAN mycket, men det är mycket jag INTE KAN också :) Jag har ändå ganska stora förhoppningar på att klara mig (fast så får man kanske inte säga?) Det är väll då det går åt pipsvängen...


Idag ska jag göra god mat som ska koka länge så jag ska strax börja med den, vet inte vad det kallas ? Söndagsstek? Eller nått ? Det är ju bara tisdag, men doesn't matter :)


Det är terminologi prov vi har på torsdag, wish me luck bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0