LIA

Vi har precis fått reda på vart min första LIA blir. LIA - Lärande I Arbete.
Vi ska vara på samma plats i fyra veckor, vecka 43 och 44 och sen vecka 47 och 48.

Det ska bli så kul att få använda sig av allt detta vi har gjort teoretiskt i praktiken. Dessutom att få se organisationen och möta all den personal och några av de specialiteter vi pratat om, det ska bli spännande.
Jag är redan pirrig i magen.

Jag ska vara på Brickegårdens vårdcentral i Karlskoga.

Jag är ju van att pendla till Karlskoga, eftersom jag har arbetat där i snart 3 år.

Vad jag ser fram emot vecka 43 :)

Kommentarer
Postat av: Darksess

Hoppas det kommer gå bra :D

2010-10-13 @ 20:50:26
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0