LIA

Nu är min första dag på min LIA avklarad.

Det var en konstig känsla att behöva åka till Karlskoga imorse och inte behöva svänga av mot Transcom. Det är ju vad jag är van att göra i Karlskoga på mornarna :)

De var otroligt trevliga och tillmötesgående på denna vårdcentral. Jag fick vara med i receptionen idag hela dagen. Annars är det jag som är patient och nu fick jag aggera personen som möter patienten. Så kul!

Jag har som alla andra inom vården skyldig att följa sekretess och därför bjuder jag inte på så mycket mer än så om dagen.


Jag hoppade de vita byxorna idag, annars såg jag ut så här


Kommentarer
Postat av: Darksess

Vad kul att det gick bra! :) Fick du med dig tröjan hem?

2010-10-25 @ 19:25:48
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Ann-Charlotte

Snyyyggt Karin!!!!

Jag har mina privata kläder på mig, fick göra som jag ville. Har haft en jättebra dag jag också=)

2010-10-25 @ 21:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0