Irriterad

Nu har jag precis hämtat barnen på dagis och nu är jag irriterad - IGEN! För femtielfte gången så är Emils mössa försvunnen, antagligen stulen. Det är inte första gången plagg försvinner för honom, det är överdragsbyxor, mössor, vantar och jackor! Va fan, kan inte folk låta andras grejer vara ifred!
Personalen säger alltid "Jag har ingen aning...", men är det inte deras jobb ? Att se till att barnen går hem i sina egna kläder ?!

De sägs att föräldrar ska namna kläder, men det hjälper ju inte! Irriterad är jag!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fy, vad tråkigt!=( Man tycker ju att dagis ska vara ersättningsskyldiga när något försvinner, så kanske personalen skulle vara mer observanta...

2010-10-12 @ 18:35:05
Postat av: Izabelle

Om det är mycket som försvinner så har jag för mig att dagiset kan bli ersättningsskyldiga och att det får gå på deras försäkring, det kan vara värt att kolla upp. Själv hade jag gjort en stöldanmälan dessutom.

2010-10-12 @ 19:25:11
Postat av: Angelica

Det är synd att folk inte har råd med kläder till sina egna barn utan måste beslagta andras barns kläder...

2010-10-13 @ 18:26:54
URL: http://kixooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0