Imorrn

Imorgon åker uniformen på igen och det är åter dags för ytterligare en LiA vecka i Karlskoga.
Denna vecka kommer kännas bättre eftersom jag nu vet lite vart och hur jag ska göra och ta vägen. Jag kommer känna mig tryggare. Denna vecka ska jag jobba mellan måndag-torsdag och fredag fick jag vara ledig.
Det blir skönt, för jag har skolarbete att utföra.

Jag är strax klar med min kommunikationstenta, har en fråga kvar. Sen är det arbetspsykologi kvar. JAg satt och läste igenom den uppgiften nyss och insåg med skräck att den är SKIT svår! Ooohh my, säger jag.

Nu är det dags att slå igen de blå, så jag orkar med ytterliagre en vecka :)


Kommentarer
Postat av: Darksess@soclog

Sv: Tack så mycket! :)

2010-10-31 @ 22:22:07
URL: http://Darksess.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0