Fredag my dear!

Idag är det äntligen fredag, igen! Vart har evckan tagit vägen ? Som vanligt bara rusar de iväg.

Idag har vi enbart IT som lektion från 8:30-11:30 sen slutar vi. Jag och två klasskompisar ska ner på stan och ta en lunch. Jag ska visa dem vårt vackra Kristinehamn också :)

Det känns ju lite vemodigt idag med tanke på att det är sista dagen på skolan innan vi har LIA nästa vecka. Vi kommer inte få träffas på två veckor. Men vi ska ju ut på äventyr allihopa. Jag kommer vara så nervös på måndag morgon :)

Idag vaknade jag till vår allra första snö också. MYS! Jag gillar snön och vintern. Fast jag måste köpa mig ett par stövlar, för annars kommer jag frysa fötterna av mig denna vinter.

Ha en bra fredag!


Tänk vad fint när det ser ut så här, Loves it!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, innan jag läste texten under bilden tänkte jag för 1 sekund: What? Har de fått så mycket snö i Kristinehamn hahahah =)

2010-10-22 @ 16:38:10
URL: http://nicolediors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0